Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Parkhäng

Kategori: Allmänt

Hejhej!
Idag fick vi finbesök av Carro and her boys for lunch and outdoor play. (tur att ni förstår engelska)
O sen drog vi till parken för lite parkhäng med Kidsen. Nu efter maten blev det filmys o ett glas rött. Gött. Var tvungen att köpa lite vin för Lin kommer upp imorn. 😂 
Ska bli sååå mysigt att hänga med henne o Kidsen ända till på onsdag! (hänger inte med ett skit i den här filmen by the way. Därför jag bloggar!) 
På väg till parken Weeeiii!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: