Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

går bra nu!

Kategori: Allmänt

Det går bra nu!
Först får jag höra från en polare till Leon att jag ser ut som hans kompis mormor. . (!!) Mitt försvar kom snabbt: måste vara en jäkla snygg mormor då!
Sen har Amy pekar på våran Buddha hela kvällen o bara: 'mamma!" Mamma! Nicklas tycker det här är hysteriskt roligt. Känner mig sjukt het alltså!
 
Leon o hans ärliga polare redo för Halloween!
 
 
Nu är vi hemma igen. Såååå skönt! Nu ska vi kolla på filmen som jag aldrig orkade se igår. "Crazy stupid Love" 
puss o kram! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: