Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Alingsås

Kategori: Allmänt

Hejhej!
Igår tog vi en tripp till Alingsås o gick på nån "Lights-tur" Det var faktiskt riktigt trevligt! Kändes som att gå runt i en sagoskog. Blev skitdåliga bilder med min telefon i mörkret bara men här får ni lite ändå:
Det var coolt!
Tog ett test på Aftonbladet idag.
Resultatet:
😭😭😭😭😭😭
😉
Jag visste ju det.
Fast det här blir ju en jobbig "mellanperiod" innan jag blir preggo igen.
Då vill jag inte käka mediciner... I-landsproblem!! 
Jag är tacksam!
Puss o Kram! ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: