Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Tjejmiddag!

Kategori: Allmänt

Igår förvandlades Nicklas till min butler o lagade urgod mat till mig o några tjejkompisar. Sååå gott o lyckat blev det! Var verkligen supermysigt. Den sista gick hem vid halv 2 o det var kackel från kl 6 tills hon gick hem! Precis vad jag behövde. 😊 
Amy platsade som handen i handsken på tjejmiddan! (fast fick lägga sig efter förrätten o nattningen den tog butlern hand om 👍👌) 
Jag tyckte vi skulle införa den här kvällen med oxfilé på min födelsedag som tradition. Nåt lyft behövs väl i trista november! 
Kolla vad jag fick av snälla Sandra! ❤
 
Idag har jag sovit, tagit en promenad o diskat. Thats it. Effektiv söndag 😉
Kram på er! 💖
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: