Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Juldan!

Kategori: Allmänt

Hej hej o GOOOD JUL på er!
 
Igår var det julafton o mys o MASSA mat med familjen hemma hos mor o far o bror min var oxå här. Amy blev rädd för tomten offcourse men blev mer o mer varm i kläderna och hon ville INTE sitta hos tomten men hon vinkade o vinkade från mitt knä för att visa att "jag tycker allt om dig, du ger ju mig massa paket så fortsätt gärna med det men kom inte för nära för guds skull" Haha!
Bjuder på lite pics! Imorn ska vi fira jul med Nicklas familj borta i Björketorp. Mys!
 
 
 
 

 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: