Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Glöggmys o karate

Kategori: Allmänt

Haj!
Första veckan på jobbet har varit intensiv men såååå roligt! Jag älskar verkligen mina kollegor, sammanhållningen, jargongen o humorn. Så roligt att vara tillbaka på rätt stuga!
Det blev julbord i torsdags o Amy trodde hon skulle följa med o försökte klä på sig sin pyjamas som en scarf 😂
Sicket bra kort! Haha!
Igår hade Amy 5 (!!) polare här o deras mammor o 2 pappor kom med. Vi bjöd på glögg o hemmabakta pepparkakor o köpta lussebullar. Det var trevligt. Hela eftermiddagen var vi sociala o Amy trodde nog hon fyllde år! 
Idag har Leon gradering på sin karate så vi ska upp o kolla när han (förhoppningsvis) får gult bälte. Spännande spännande! 
Kram på er. 😘
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: