Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Psykmeddi

Kategori: Allmänt

Oh no!
Läser en artikel om depprissions piller eller "psykofarmaka" o tydligen är det INTE bra på lång sikt! Fy, jag som tänkte eventuellt i framtiden för min pms. Innan läste jag om kinesisk medicin o de tror att själen, anden, kroppen, miljön , sysselsättning, allt hör ihop o påverkar varandra. Så se till att må bra på alla sätt du kan och umgås med människor som ger dig kärlek & positiv energi! O ät bra. Ska jobba på det! Inte mer än 500 gram rött kött i veckan!
Vi väntar på en polare till Leon, han ska vara med på vårt fredagsmys idag ändå till kl 8! Det blir mys.
Hoppas ni får en trevlig helg!
Kram på er! ❤
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: