Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Höstlov!

Kategori: Allmänt

Hejhej!
I november börjar Amys inskolning och i dec börjar jag jobba igen =sista chansen till mys en heeel vecka hos mamma & pappa! 
I helgen var vi hos Jimmy o Lin o vi blev väl underhållna av en trollkarl & hans assistent 😄😄😄
Snygga ungar!!!
Idag kmr snart Mariana o hennes döttrar, ska bli jättekul att träffa dom igen!
Imorn blir det "Lights i Alingsås" på ons blir det fika hos svärmor som fyller år o på fredag blir det tjejkväll i Sjögge o Nicklas kommer tillbaks från en veckas jobb ❤
Däremellan SLAPP!! 
Annars är allt bra förutom min påtagliga (som blir värre för varje gång) Pms. Tror helt seriöst jag lider av pmds eller pmdd eller allt vad det heter. För det är verkligen under ägglossning o sen upp o ner ändå fram tills mens. Sjukt jobbigt. Kan ju tydligen förvärras efter barnafödande o när man blitt 30. O vill inte käka medicin ÄN. Men sen. När jag är klar med hela min familjebildning då är det jag som kommer proppa i mig psykofarmaka!! Jävlar i mig alltså. 
 
Puss o kram! 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: