Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Inskolning & förkylningar!

Kategori: Allmänt

Hej alla!
Sorry för bad update. Vi har vart lite sjuka här o natten innan Amys inskolning fick hon feber! I slutet av förkylningen. Så upp till vc o tog prover men allt var bra. Så inskolningen började i tisdags o den går super!
Kan ju bli bakslag men jag tror ändå hon fattar för hon bryr sig inte när jag går men blir liiite glad när jag kommer och väldigt gosig när vi kommer hem! ❤
*När man är så duktig med inskolning får man glass! 😄
*Men trött blir man som ni ser.
Förra helgen fyllde Leon år då det var fullt upp. Mormor o morfar här hela helgen, släktkalas på lördan o barnkalas med lazerdoom på söndan. Sååå roligt!
Igår fick vi besök av Leons snygga storasyskon då de inte kunde komma på hans släktkalas. O jag blev minsann oxå lite uppvaktad med blommor! 😊 Gulle dem! 
*Snygge- Syskonbild.. (speciellt Leon 😂)
 
Jaha idag ska jag ha lite tjejmiddag här o 1 har blitt magsjuk, 1 kunde inte från början o en fick förhinder som jag fick reda på igår 😞 Så 3 har bangat, lite tråkigt men jag är van som fyller år i värsta sjukdomstiden på året o vi får ha myspys vi som är här iaf! Min älskling ska bju på oxfilé minsann minsann. Fint ska re va 😉
Puss o kram på er o tack att ni läser! 💖
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: