Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Dan före dan!

Kategori: Allmänt

Phjuuuiii! Sicken pärs!
Ledig så här dan före dan o jag hade tänkt att göra följande: Diska, dammsuga, slå in sista julklapparna, packa allt.
Amy hade tydligen planerat följande: Packa ur allt, rota i soppåsor, rensa ur sin garderob, bajsa 2 ggr (!!) Äta lunch, kladda ner lunch på bord o golv, dra fram alla sina leksaker, sova.
 
NU inväntar jag bara mannen, sen åker vi o hämtar sonen o sen draaar vi moooot juuuleeeen! Wuhuu!
God Jul alla! 🎅
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: