Supermissjess

HÀr kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och mÀrkes... nej, jag driver. Följ med pÄ en alldaglig resa genom vardagspussel, kÀrlek, toppar och dalar! Lite sjÀlsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag Àlskar det för det Àr... Mitt Liv.

blogg-smiter

Kategori: AllmÀnt

NĂ€stsista mamma lediga dagen! 👊 KĂ€nn pĂ„ den! Men jag lĂ€mnade barn o sen Ă„kte jag hem och SOV till kl 11. SĂ„Ă„Ă„ skönt! 
Sen dammsög jag, duschade, fick en snabbvisit av Sara med sjuk bebis (fast rÀtt pigg) o jag fick en snygg klÀnning (som typ precis var för stor) sÄ bra motivationensplagg. 
Sen promenad upp o hĂ€mta Amy, gĂ„ o handla sen hĂ€mta Leon + kompis sen hem o fick 2 grabbar till medans mamman sprang ett Ă€rende o sen laga mat samtidigt som en gnĂ€llig 1 1/2 Ă„ring springer runt dina ben.... Nu smet jag pĂ„ blogg paus hĂ€r efter maten. Energin tog slut. Nicklas fĂ„r diska. Jag ska Ă€ndĂ„ snart skjutsa hem polaren. MĂ„ste fĂ„ lite "me" time. Amy Ă€r mĂ€tt o glad nu o underhĂ„ller sig med att rita med slitna tuschpennor i min drömbok. Men tack. Hade de inte vart sĂ„ slitna hade jag reagerat men. Det blir sĂ„ lite skada nu sĂ„ det kan kvitta. Barnet Ă€r NÖJT! 
GÀller att vÀlja sina tvister. 
 
 
Ni fÄr blommor o en sÀngkammar selfie idag. JÀdrar i min Pösa! (hahahahaha, skulle skriva lÄda men det blev Pösa! Det var sÄ roligt sÄ det fÄr stÄ kvar.) 
Hejhopp! đŸŒŒđŸŒžđŸŒș💼đŸŒčđŸŒ·
 

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: