Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Amazing graze.

Kategori: Allmänt

Provat ett par gamla jeans. Kom på en passande sång samtidigt.
Nynna gärna med med melodin "Amazing grace"
"I once was small but now im fat, was young but now im old....."
 
Snott en till tröja av Nicklas o knäppt gammel-snögge jeansen med gummiband. Som när man är för fet pga av en graviditet. Jag är bara för fet.
Men hey. Dom kom iaf över höfterna denna gången! Ett steg i rätt riktning! 
 
Jävla skit-fett! Jag ska bli smaler igen, jag ska kämpa! 
 
(när jag fått alla mina barn som jag ska ha. Känns ju lite överdrivet att överdriva det här med träningen mellan omgångarna so to speak.)
Jag gör som Amy så länge tror jag!
SOFFLÄGE! 😉
 
 
Värsta höstrusket ute förut idag. Var rätt gött att komma hem efter lämningen o mysa ner sig med en köppa kaffe. 
 Sen blir det nog en promenad till parken för nu skiner solen! ⛅
Karate på det första gången för Leon efter öroninflammation, ska nog gå bra! 
Kramkram.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: