Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Tjej-lördag

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Idag har jag flängt runt i 4 olika affärer (känt mig rik bara för barnbidraget har kommit!) & hunnit hämta & lämna & en hårfärgning (toning) mitt i allt.
Men det kändes lite som att komma hem igen. Hade ju fått en gruvligt ful utväxt så detta här var väl lika så bra. Vad tycks?
 
I lördags bjöd Carro mig på en tidig födelsedagspresent. En spa-eftermiddag i Hässelby slott med bastu o ansiktsmask o skumpa o 4 tjejer till o det var såååå trevligt!
Det avslutades med god middag hemma hos en av tjejerna. O i går var jag med bägge barnen på Carros 6-årings kalas. Jag var HELT slut efter det o gick o la mig o SOV en timme. Det var skönt.
Har ÄNTLIGEN sett alla "torka aldrig tårar..." O det var verkligen som nån så "man blir inte sig själv efter!" Går fortfarande o tänker på den. Berörde verkligen.
Det var lite update.
Puss o kram på er! ❤
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: