Supermissjess

HÀr kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och mÀrkes... nej, jag driver. Följ med pÄ en alldaglig resa genom vardagspussel, kÀrlek, toppar och dalar! Lite sjÀlsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag Àlskar det för det Àr... Mitt Liv.

Friska!

Kategori: AllmÀnt

Hej!
Leon hade öroninflammation 😞 Men nu Ă€r den borta! Han har vart hos sin pappa (första gĂ„ngen sen eveeer!) hĂ€r nu i 2 nĂ€tter sĂ„ vĂ€ldigt tomt blev det och jag var tvungen att bryta ihop lite igĂ„r. En saknad sonchock & en nĂ„got försenad pms resulterade i ett.... Bryt.
O varje gÄng det kom en ny grÄtattack sÄ var jag vÀnlig nog att berÀtta detta för Nicklas:
Jag bryter ihooop! Varav han (varje gÄng!) responderade -Neeeej! 
Hahaha! Fint stöd.
Nej, han var bÀst faktiskt, jag fick sitta o hulka o överanalysera nÀr han lagade mat, tog hand om Amy & fixade fredagsmys & la in smÄ livstecken under tiden som bevis att han lyssnade pÄ mig "mm" "aa" "japrecis" & sÄnt. 
Och imorses vaknade Amy kvart i 7. En lördag! Jag försöker vÀnligt men bestÀmt förklara för henne att det Àr alldeles för tidigt men hon ska upp. SÄ jag tÀnker att Nicklas ska fÄ sova för en gÄng skull och gÄr upp, fixar vÀlling och passar barn. Ett barn som Àr jÀttetrött. O gnÀllig. Och inget Àr bra. SÄ kl 8 ger jag upp och gÄr o lÀgger mig med henne igen "hon mÄste sova hon Àr jÀttetrött" Nicklas grejjar, jag somnar, mÀrker hur dom gÄr upp. Sen vaknar jag kvart i 11 efter en underbar husköpsdröm. Utvilad o lycklig i nÄn drömbubbla om att jag Àr nybliven husÀgare.
Nicklas o Amy lÀgger sig (hon Àr fortf vaken!) 
A somnar.
Jag gÄr upp i harmoni o gör frukost.
Now thats a good saturday morning! (jag vet jag har vÀrldens snÀllaste karl) 
Vill hitta pÄ nÄt idag. Vet bara inte vad. Nicklas fyller Är imorn! Puss o kram!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: