Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

7deadly sins..

Kategori: Allmänt

Tja Tja!
Såg nåt intressant på morgontv i morses.
De 7 dödssynderna hade tagits fram, dammats av o gjorts om till en modern version. Eh, passande??
 
1:an var falskhet. Ibland måste jag vara falsk. Jag hatar det, men vissa människor kräver att man låtsas att deras låtsasvärld (som de byggt upp i rädsla för sanningen i deras sjuka små hjärnor) är på riktigt. Jag är ju alltid ärlig men. Finkänslig. Väljer att inte säga som det är för att slippa konflikter liksom. O det är ju inte falskt, mer smart faktiskt. Fast dessa människor är ju inga jag väljer att umgås med men ni vet. Ibland finns de ju nära ändå. O oftast fulla av ovanstående punkter.
 
Jaha. Idag har vi varit o simmat o Leon är otroligt duktig nu, kan tillåmed dyka ner till botten o hämta saker!! 👏 o han kan simma både under o över. #stoltmorsa
 
Hoppas ni mår bra där ute i höstrusket! Kram! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: