Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Spellista

Kategori: Allmänt

Såååå nöjd med min senaste spellista!
Lyssna på 3an på den här listan tex. Sååå fin. O ettan, man får huuur mkt energi! I love My list. 
 
Jag älskar musik.
Måste bli mer teknisk bara, fattar ju ingenting av dessa kopplingar, surroundsystem o hit o dit genom datorn o Tv:n. Tacka vettja den gamla goda tiden när man satte på en musikspelare! 😉
Imorn ska vi hälsa på Nicklas pappa med övernattning o lillebror Jocke passar på att vara där samtidigt. Ska bli trevligt. Vi ska få bo i ett eget litet hus. Skönt.
Jag hoppas på vin, god mat o badtunna! 😆 
God mat vet jag förresten redan. Gött! 
Jaja. Hoppas ni får en trevlig fredagskväll, här blir det gött käk, packning och mys! ❤
Kram! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: