Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Svärfar

Kategori: Allmänt

Tillbringat hela lördan o söndan hos kära svärfar/ farfar o det blev precis så där trevligt som vi trodde! Leon fick paddla kanot & bada badtunna, allt för första gången o när grabbarna var ute så tog jag en skogspromenad o nattade Amy o när jag stannade upp. Jag svär det var så TYST att jag fick ont i öronen! Helt sjukt tyst. Några fågelkvitter annars heeelt tyst. Känns som man befinner sig i en glasbubbla när det är sådär tyst ute i naturen. Väldigt konstigt men man behöver nog sånt mellan varven! Skönt o vara tillbaks i sus o dus nu iaf! Men mkt trevlig helg.
Kramkram! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: