Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

en halv gris, en cykel & en tripptrappstol!

Kategori: Allmänt

Guuud jag är så trött på det här viruset! Ju fler barn desto längre sjukdomsperiod säger jag bara!
Det börja med mig o Amy i helgen. Jag trodde jag kunde trotsa det så gick & jobbade i måndags men smack då blev det ännu värre! Jag känner mig mkt mycket bättre idag men Leon blev smittat o är sämst nu typ.. 😵 Men men det går väl över! Trist bara att jag skulle stått gudmor på lille Conrads dop o känt lite Lucia mys jule stämning i kyrkan o träffat släkten idag... Nu går jag hemma o torkar snor istället. Men! Igår gick vi ändå till Amys Luciatåg så lite stämning fick vi allt! 
Nicklas åkte ner själv o gick på hans brorssons dop. Ett annat dop alltså, Vi var dubbeldop bokade idag 😂
Så han kmr hem imorn med en halv gris, en cykel och en tripptrapp stol!
Vi bakade lite marsipan idag iaf. Ätes på egen risk 😉
Blåtiran fick hon i tisdags i nån mellanmåls iver när hon försökte klättra upp på barnstolen, ryckte, välte and the rest is history 😱 Därav hämtar Nicklas nu upp Tripptrappstolen från mamma o pappa. Då borde hon kunna klättra upp själv utan risk! 
 
Puss o kram på er! ❤❤❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: