Supermissjess

HÀr kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och mÀrkes... nej, jag driver. Följ med pÄ en alldaglig resa genom vardagspussel, kÀrlek, toppar och dalar! Lite sjÀlsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag Àlskar det för det Àr... Mitt Liv.

Höst! 🍁

Kategori: AllmÀnt

Hej!
Efter jag slutade amma har jag kÀnt mig konstant gravid. IllamÄende, trött o humörsvÀngningar som fan. Fast jag Àr INTE gravid. Kul allmÀntillstÄnd.
Tog ut den dÀr kopparspiralen i tron att det var den men allmÀntillstÄndet Àr oförÀndrat. Usch!
Var tvungen att skriva av mig sÄ ni förstÄr hur synd det Àr om mig.
Nicklas födelsedag idag o inget kalas nÀr alla bor 40 mil ifrÄn. Det Àr lite trÄkigt sÄna hÀr dagar. Men nÀsta helg ska han bli firad av sin pappa o i slutet av mÄnaden trÀffar vi resten av slÀkten och firar hela 4 (!) födelsedagar. 
ApropĂ„ födelsedagar var vi precis nu runt o gav ut alla inbjudningskort till Leons kalas i november. GĂ€ller att vara ute i god tid 😉
Vi passade pÄ att gunga lite vid stranden oxÄ. Amy fattade inte att det var höst o kallt i vattnet sÄ hon skulle prompt i och bada sÄ det blev en kort visit till sjön idag....
Ni blire tÄrta o mys-söndag.
Puss o kram.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: