Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Parkering

Kategori: Allmänt

Hej! 
Det händer ju mest tråkiga saker här i livet, nån blev sjuk, en fest blev inställd, man får en p-bot heeelt omotiverat, mensvärkshelvete o inga Ipren hemma, datorn strular osv osv osv. Ja ni vet. Små jobbiga men rätt obetydliga i-landsproblem.
Så. Döm om min förvåning när jag idag får ett mail kring en förfrågan om vi vill ha DEN parkeringsplatsen. 
Mitt utanför porten!!! Alltså ni fattar inte. Jag blev damp-lycklig. O bara 375 kr i månaden. Vi står ju BÄTTRE nu än i en garageplats aslångt bort med jobbiga garagedörrar o grejjer för 1000 spänn i månaden. (rena rånet)
Öh. Ja tack!!! #härstårvipåbästaplatsen! 
 
Imorn ska jag ut o festa!! Med Sandra! (jag vet hur otippat! ) (alltså att jag ska festa 😂)
#Reunion #hoppaspåbraväder #vadskajaghapåmig???
Pussokram! 

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Men guud va bra! "Perfektaste" p-platsen ju!!
    Imorrn blir det klackarna i taket babe! :D

    Svar: Jag vet! 😄😄😄 #skitnöjd
    Jessica Nilsson

    2014-09-27 | 00:17:48

Kommentera inlägget här: