Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Artemis

Kategori: Allmänt

Haj haj!
Lite små-uttråkad. Pluttis sover o jag tänkte då oxå passa på o sova eftersom jag vaknade kl 5(!!) imorses. Meeen inget trött. High on coffee and life i guess.
Tänkte hälsa på på jobbet idag kanske.
Är väldigt lycklig då lillan fått plats hos en supergullig dagmamma nära oss o skolan i november. Känns perfekt.
Ikväll blir det karate för grabben (som nu bor heltid hos oss) o sen ska jag åter inviga bokcirkelgänget efter ett långt bebisuppehåll. Det blir trevligt! 😄
 
Gjorde ett meningslöst test på Fejjan. Trodde jag skulle bli Afrodite. Blev "Jaktens gudinna??" Jag har ju slått mig till ro nu äntligen! Jag är väl värd det när jag är practicly medelålders! 😝 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: