Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Guests

Kategori: Allmänt

Hej!
Nu har Lin o hennes kids åkt. Det var väldigt sorgligt men samtidigt rätt skönt. 4 barn varav 2 "bebisar" blir rätt intensivt på 80 kvadrat. Önskar dom bodde här..😞
(i Stockholm alltså, inte i min lägenhet 😂)
 
Vi gjorde precis byn, det blev smällkallt i morses så köpte mössa till Leon o vantar till båda. 
Nu bakar min käre respektive igen för jag ska få mammabesök här imorn.
Så luuuugn kväll.
(Bror mins födelsedag idag, Weehu, Grattis Micke! ❤😘)
Happy day på lekland igår! Jättekul! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: