Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Fredasmys

Kategori: Allmänt

Hej!
Vi har fredagsmys här efter karate o hämtning o handling o städning o nuuuu är jag helt slut.
Jag älskar fredagsmys. Jag älskar min familj.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤
(Nicklas ser jätteliten ut! Haha! )
Den här helgen är helt lugn. Jag skulle gått ut med Sandra o tjejer imorn ( vilket är sjuuuukt sällan nowdays) men det blev framflyttat. L har playdate imorn bara o på söndag! På söndag ska vi rösta ta mig sjutton!
Puss o kram! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: