Supermissjess

HÀr kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och mÀrkes... nej, jag driver. Följ med pÄ en alldaglig resa genom vardagspussel, kÀrlek, toppar och dalar! Lite sjÀlsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag Àlskar det för det Àr... Mitt Liv.

đŸŒŒSommar!đŸŒŒ

Kategori: AllmÀnt

Hej! SÄ underbart med detta vÀder!
IgÄr tog vi med oss lunchpicnic o utnyttjade vÄr gigantiska "baksida" Vi gick upp till toppen av tippen o solade o njöt.
Leon förklarade det hela bra: Det Ă€r en gigantisk kulle med en massa smĂ„backar pĂ„. 😄
Vi smÄpratade oxÄ om att utifall att han skulle fÄ en lillebror dÄ skulle han ha ALLT. En storasyster, en storebror, en lillasyster & en lillebror. Varav jag rimmade glatt:
Ja, dÄ nÀr du blir gammal o grÄ har du ÀndÄ alltid nÄn att hÀlsa pÄ!
Bra med mÄnga syskon..
 
Idag ska vi pÄ grill. Mys! 
 
#Hopp!
 

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: