Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

NÖRD

Kategori: Allmänt

Alltså innerst inne är jag sån NÖRD!
Var på Leons skola igårkväll, öppet hus med massa jippon. Då visade barnen upp nummer från deras talangjakt och HUR KAN JAG HA MISSAT DENNA LÅTEN???
Jag blev överlycklig. Jag jublade efter numret. På riktigt. Nu går den på repeat här hemma,. Samtidigt som Amy sussar o jag väntar på Sara o Elvis med olja i hela håret. Bye bye mamma-hormoner som ger svintohår. Nu ska jag få fint hår. Jag ska ha i majonäs och citron i oljan när jag har inhandlat det. Det ska tydligen bli av-färgat då. Sen ska jag bli blondin och naturell så jag slipper det här jädrans färgandet och skydda för solen hela tiden! Den här sommaren ska jag NJUTA av solen! Inga gravid-illamående, tung, ont överallt eller höggravid eller nyförlöst! Tjuuhuu!
 
MEN HERE IT COMES! THE WONDERFUL NEW SONG IN MY LIFE!!!! ÄLSKA!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: