Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Långhelg!

Kategori: Allmänt

Heej!
Sitter i väntar på att min prins ska komma hem medans min sessa sover. Vi ska dra ner, fira mamma i efterskott o ha en härlig långhelg! 
I tisdags firades fina Sandra, hon hade fixat sååå fint till sin födelsedagsmiddag! ❤
Mucho trevligt. Fast jag känner mig (fortfarande) alltid lite halv när jag går iväg utan bebis. Som att man saknar en arm lixom. "Det här är ju inte naturligt ser inte folk att jag saknar min arm? Var är min arm?" 
När man borde NJUTA av egentiden. Nej. Jag är väl ingen sån. Som älskar egentid. Sen kanske det är lite vanesak. Men bäst mår jag när jag har bebis runt mig o har koll. Det är väl finurligt hur naturen har tänkt ut det..
 
Solen skiner idag! Lovely!
Puss o kram!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: