Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Kreativ

Kategori: Allmänt

Hej! Mitt humör har varit psyk hela helgen. Pms I Guess, så har varit upp o ner som en jojo.
Fick nyss ett kreativitets ryck iaf o lyckades bra med ännu ett mästerverk. Men den ska jag ge till en av mina blogg-stalkers här så kan tyvärr inte lägga upp den. Än.
 
Igår pillade Nicklas bort alla mina exctensions. Han är ju BILMEKANIKER. Deras nypor är ju hårda som fan! Så billigt o bra men nu är jag extremt tunnhårig o måste klippa mig. Ska piffa till det så gott det går med lite ljusa slingor nu till sommaren tror jag. Det blir nog bra.
 
Ni kan få titta på mina vackra egengjorda ljuslyktor som pryder vårt soffbord iaf! Älskar änglar så väldigt nöjd.
Jag ska vidareutveckla dom med ett vitt spetsband högst upp men har inte kommit så långt än.
Ha en skön söndag alla fina.
Kram o hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: