Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Avfärgning

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag håller på att avfärga mitt hår för nu till helgen ska mamma o jag göra ljusa slingor. Hursomhaver var jag på en supertrevlig tjejkväll i lördags där jag o en STOR grand danios blev mycket förtjusta i varann! 
 
Nu tänker jag på denna hund hela tiden och planerar hur den skulle få plats här hemma. Det måste vara kärlek! Jag måste vara ment to be med en stor hund!
 
Iaf igår . Jag var för det första BAKIS. Händer ju typ aldrig nu för tiden. Vi skulle till stranden. Jag ska blanda till min hårmix av majjonäs olja och citron. Jag slår i lilltån. Jag typ tror nageln går av lr att jag bryter den. Ont som h-vete gör det iaf. Jag skriker. Det blöder.
Jag smörjer in den här äckliga blandningen i håret och sätter upp det. Man ser ändå vita äckliga klumpar. (majonnäsen) Jag skiter i hur jag ser ut men jag stinker ändå majonnäs. Alltså stinker. Tån är omplåstrad. Vi drar. Behöver jag tillägga att jag är osminkad o ful? Det är jag iaf. & jag HALTAR fram pga av min jädra lilltå.
Då kmr en check granne i hissen samtidigt som oss.
-Heej är ni de nya grannarna? Jag tvingas hälsa o småprata! ...... Fyyy så pinsamt!
En haltandes ful granne som stinker MAJONNÄS!
Jag dog.
Sen låg jag lågt på beachen halva dan! 
Idag blir det städ-dag, håret ska få vila men pån igen imorgon! 
Puss o hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: