Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Äntligen!

Kategori: Allmänt

På plats i nya lyan! Såååå skönt att se folk när man kommer utomhus,  att ha gångavstånd till jobb o skola, att ha kompisar i samma område igen.
O saker att slippa!!
*myror * spindlar som bygger bo i fönstrena *äckliga flugor *gräsmatta att klippa *SNÖ att skotta  *köra bil vad man än tar sig för *hundskall * lappsjukan *hästbajs *insyn *avstånd 
 
Det är underbart att bo högst upp med stor hiss, att ha fräscht o nybyggt, att få större, att LEVA här! Jag är så lycklig! Jag älskar min lägenhet! 
 
Idag var vi o lekte i en park nära mitt jobb. (gångavstånd) (lyx)
O vi har världens finaste terrass (vill bara vara miljonär så man kan inreda den med massa nya saker) o vill vi ha gräsmatta o sand går vi till tippen. Vår "baksida" 😄
 
#nyinflyttad #extremtnöjdtjej 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: