Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Snor o bebisar

Kategori: Allmänt

Hej!
Eftersom jag ofrivilligt verkar ha infört "vakentimmar" nattetid nu så måste jag ju fördriva tiden och vad är väl bättre tidsfördriv än att blogga! 
Vi har helgbesök av Linsa med barn. Det innebär 2 bebisar i huset varav båda lider av ett allmäntillstånd med täppta näsor och mkt snor.
Vi har det iaf mysigt och igår hade vi en riktig utedag då Carro var här med boysen så Leon fick gott om skogslek! Känner mig som en Friskis mamma! 
 
Vår på landet.
 
Passar på att ta fina bilder nu eftersom det snart är dags för flytt! 
I fredags hälsade vi på Fia o Anders lilla nytillskott och sååååå söt o liten! O trots att jag har en (för all del en stor) bebis så blir man ändå sjuk (som i galen-vill ha) när man ser en nyfödd! Måste vara nåt kvinnligt.
 
Nu ska jag försöka sova några timmar till.
Puss o kram!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: