Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Projekt!

Kategori: Allmänt

Hihii! Ni vet mitt hemliga projekt jag har pysslat med? Well, 2 är klara , 1 är bortgiven (heter det så?) O en ska bli en present till Nicklas bror. Men tror inte han läser min blogg så vågar lägga upp den här ändå.
 
Jag är SÅ nöjd! 
 
 

Kommentarer

  • KusinCam säger:

    men åååh vad fint! Får man beställa en sån? :)

    Svar: Ja! Din födelsedag är 3e juli va? 😉
    Jessica Nilsson

    2014-03-23 | 20:54:53

Kommentera inlägget här: