Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

No sleep

Kategori: Allmänt

Bebis är inne i nån utvecklings-8 mån-period.
Wich means: vaknar o panikskriker varannan timme på natten. Fast hon ligger PÅ oss. Jag orkar inte!
(Fast det gör man ju såklart, man har ju världens tålamod när det väl gäller)
men liiiite intensiv korv just nu. Blev därför sååå glad när jag la på luren med mamma imorses o upptäckte ett sovande barn jämte mig. Här ska sovas! Tänkte jag. Då vaknade hon. IGEN av mardröm!
 
 
Jaja. Kom precis hem från Liedl handling inför helga.
Ni har säkert en roligare o piggare fredagskväll än vi! Jag underhöll mig i bilen med en selfie. Den blev inte ens så bra. Men: "Man får inte roligare än man gör sig"
 
Trevlig helg.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: