Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Kärlek!

Kategori: Allmänt

Hej!
 
Så skönt att solen lyser!
Jag har lagt ner träningen helt nu för den här bronkit-skit (hoho) vägrar ge med sig. Men Amy vägrar somna inne på dagarna nu så då går vi ut o går varje dag iaf lite träning.. Den släpper väl till sommarn! (bronkiten alltså)
 
Igår var vi på grund av nya omständigheter och kalasade med min exctended släkt. Det var riktigt trevligt o mysigt.
Härligt att se kärlek och att kärleken alltid vinner. Den letar nya vägar ibland bara.
 
Pga lillskruttans förkylning blir det en riktigt lugn vecka. Hade planerat in öppna föris och fikadejter i vanlig ordning men fick avboka allt. Vi är hemma i torpet och tar prommisar, flyttpackar lite smått och myser.
 
O njuter av vårsolen!
 
Puss på er! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: