Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Fullt ös

Kategori: Allmänt

Hej!
Shit pommefritt vad den här veckan har gått fort!
Imorn ska vi hem!
Galet.
Det här vart fullt upp iaf, just how i like it.
Tors universeum i götlaborg med mor o far o båda barnen - jättemysigt!
I fredags besök hos fina Åsa o alla barn på landet o vi fick se kossor o höns o sen kom Nicklas o jag drog på tjejmiddag o lämnade bebis o storkillen åt pappan. Skööönt! 
 
Ikväll blev det räkor o vin o mellomys! 
(å jag fick in mitt hår! Nicklas snälla syrra o hennes kompis satte in det åt mig! Snälla snälla dom!)
 
Puss o kram! ❤
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: