Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Frukt

Kategori: Allmänt

Tja!
Kommit hem,  packat upp, tvättat, fixat, hängt på öppna föris. Hade tänkt att börja träna efter mitt program denna vecka igen meeen hostan är tillbaks. Inte så farligt men slaimet försvinner ju aldrig. O inte får jag nåt receptbelagt heller för jag delammar... Så nu får jag bara banta istället. Inte att jag slutar äta men nyttigt nyttigt nyttigt! 😃
 
 
Hahahaha, just det. Försökte ladda hem appen "troll me" igår och blev sååå besviken för den finns ju inte för HTC. Så jag försökte "trolla" (katjing!) ändå och se så söta (scary?) vi blev! 😄 ❤
 
 
Hahahaha!  
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: