Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

bättre

Kategori: Allmänt

Hej!
Bronkiten har blivit bättre. Så om jag skippar cardion så finns det eg ingen anledning för mig att INTE komma igång med träningen igen nu. Bara noll motivation. Fast den infinner sig förhoppningsvis när jag börjar. Jag hinner ju fortfarande bli snygg till Beach 2014! 
 
I helgen var vi på middag hos UNDERBARA Sofia o Daniel. Sååå glad att vi kmr närmare dom efter flytten!
Ikväll får vi lite middags besök av Sandra. Det blir trevligt, Long time no see!
 
Den här lunchen bjöd Jackie mig på i fredags på vår bebisdejt. Nyttigt och gott!
 
 
Våra projekt här hemma är nu klara. *Riva lekstugan fixade Nicklas igår och mitt hemliga projekt är nu klart. Ni får se den efter fredag. Jag ska börja med en ny nu , det är såååå kul!
Puss o kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: