Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

3 bra saker

Kategori: Allmänt

Hej! Fick sovmorgon idag och igår. .? Behöver inte bilen, så behöver inte köra Nicklas tiiiidigt tiiidigt på morgonen. Idag hör jag hur han startar bilen, tittar upp o ser Amy pigg och glad i hågen på krypande upptäcktsfärd på väg till sängkanten med för henne värsta stupet... Panik. 
 Vi gick upp, hon kryper runt o jag hinkar kaffe.
 
*2 bra saker idag iaf. 
 
*Enligt min app ska jag få min mens imorgon. Hade jag inte haft min app så hade jag trott att jag var typ 3 veckor sen. Men Nejnej, enligt min app är jag väl den enda i världshistorien som har en 40 DAGARS CYKEL?? Efter förlossningen. Känns helt normalt. Inte.
 
 
Så får vi se..
 
*Det rullar in lite pengar imorgon. I form av barnbidrag. Lyllo alla som har råd att spara den till sina barn säger jag bara, vi står varje månad typ på katastrofens kant o blickar ner över avgrunden (en tom kyl) o bara : Snart är det den 20e! JAG SER LJUSET NICKLAS! JAG SER LJUSET! !
Tack o lov blir han snart fastanställd o vi får lite mer normala inkomster.
 
Som min kära vän Sofia sa när jag beklagade mig över min neverending fattigdom:
-Jag hatar att vara fattig. Man känner sig fattig hela tiden. Tillåmed när man är ute o går! "jag är såå fattig"
Hahaha, Njae, men typ.
 
2 bra saker med imorgon iaf! Pengar o Monta! 😉
Nej 3 bra saker! Jag ska ju få hem Leon imorgon oxå! Weeeiii! 😄😄😄 Lycka!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: