Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Panik!

Kategori: Allmänt

Lämnade Leon i skolan imorses efter en underbar o härlig o intensiv men bra långhelg med massa kvalitetstid. Hittade inget veckobrev i hans väska o inte fått nån info från hans pappa så antar att det är en vanlig måndag.
Det var det inte. Varenda unge hade gympakläder på sig och på dörren sitter en stor lapp som påminner om friluftsdagen idag. Jamen så roligt!
Springer hem med vagnen, packar gympakläder, tänker att jag får köpa nån matsäck åt honom efter jag har lämnat kläderna , alla barn står uppställda redo att gå när jag kmr tillbaka, (!!) Leon är i matsalen o får matsäck av mat-tanterna (stackarn) men jag slänger till honom kläder o vatten sen typ går dom.
Så. Var jag inte vaken förut så är jag det nu!!
 
Här kmr lite bilder från helgen.
Tittut! 😂
Djurparken
Mitt hjärta!
Lek i kastanjen! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: