Supermissjess

HÀr kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och mÀrkes... nej, jag driver. Följ med pÄ en alldaglig resa genom vardagspussel, kÀrlek, toppar och dalar! Lite sjÀlsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag Àlskar det för det Àr... Mitt Liv.

Nya outfits! 👍

Kategori: AllmÀnt

Heej!
Har fÄtt hem min festklÀnning för sommarens festligheter o den satt som en smÀck. O idag har jag oxÄ fÄtt sommarens bikini. 
#glad #nofilter #absolut inget photoshoppat...? #Ă€rsĂ„Ă„trĂ€nadoredoförbikinisĂ€songen! #ÄlskarattjagĂ€rsĂ„brunoxĂ„
😂
 
 
Jaha. IgÄr var jag o barnen pÄ middag hos Carro & co (Nicklas jobbade över) o idag har vi hÀngt med Sara & Elvis o nu har Leon en kompis hÀr. 
Pussokram! 
 

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: