Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Gul

Kategori: Allmänt

Jaha. Det här var ju inte så kul. Att va gul. 
#orangehårig
 
Leon har en kompis här. Dom asgarvar i kojan på terrassen o det låter underbart o härligt med såna skrattanfall. Skratta är livet!
Förhoppningsvis blir det poolbad o häng med Sara o kidsen imorn. Hon kan ta att jag ser ut så här. På onsdag ska jag fixa en ljus toning i allt det orangea håret såå kanske det blir bättre.
Sen kmr Leons storasyskon o hänger här lite o sen är det redan MIDSOMMAR HELG! 
Fantastiskt roligt. Kmr sakna min prins bara som har 2 sommarveckor med sin pappa men sen har jag 3 långisar på raken så det blir myspys! 
 
Nehe. Trött som en gnu fattar inte varför!
 
Leon o polaren matar ankor på stranden! 🌼
 
Puss o kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: