Supermissjess

HÀr kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och mÀrkes... nej, jag driver. Följ med pÄ en alldaglig resa genom vardagspussel, kÀrlek, toppar och dalar! Lite sjÀlsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag Àlskar det för det Àr... Mitt Liv.

😖

Kategori: AllmÀnt

Jag orkar inte! Jag har sÄÄÄÄ ont i huvvet. Början pÄ ont i halsen OCH ont i tÀnderna!! Som i bihÄleinflammation-kÀnning. Inte vart sjuk pÄ lÀnge vilket jag Àr vÀldigt glad för men kÀnt mig hÀngig hela eftermiddagen. Men. Vi ska ha middag med 2 familjer hÀr imorn. Vilket betyder. Att jag INTE hinner eller fÄr / kan bli sjuk. Jag fÄr bita ihop o bassilusken fÄr in worst case komma pÄ lördag. Imorron gÄr inte. Ska dessutom hÀmta Carros grabbar pÄ dagis o fritids imorn em. 
FÄr typ gÄ och lÀgga mig NU.
Var pÄ jÀttetrevlig lunch / picnic i gröngrÀset pÄ Ekerö idag! (innan Äskan kom!) (o innan bassiluskan!)
#AmyĂ€rvĂ€ldigtsocial&lĂ€ngstbortifrĂ„nmig 😂
 
Nu önskar jag eder en trevlig kvÀll o att jag INTE blir sÀmre.
Puss.

Kommentarer

  • Suss sĂ€ger:

    Och uppe i högra hörnet sitter minsann en kopia av vÄr lille ThÄström :-)

    Svar: En av mammornas söta lilla hund! 😊
    Jessica Nilsson

    2014-06-12 | 20:02:29

Kommentera inlÀgget hÀr: