Supermissjess

HÀr kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och mÀrkes... nej, jag driver. Följ med pÄ en alldaglig resa genom vardagspussel, kÀrlek, toppar och dalar! Lite sjÀlsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag Àlskar det för det Àr... Mitt Liv.

😄

Kategori: AllmÀnt

Jag blev inte sjuk! Fick bara nÄt migrÀnanfall sen sov jag pÄ en tablett o pÄ morgonen var jag frisk. Skööönt!!
Men Amy Àr snorig nu sÄ nÄt vare vÀl. Det var en trevlig middag iaf o grabbarna fick typ en heldag! Idag har Leon vart pÄ kalas o vi har pimpat vÄr balkong och terrass.
Insynskyddad balkongen...
 
En litten pluttis blev över o blev ett hörne pÄ terrassen..
 
O fixat blommor till terassen! 😄 đŸŒŒ
Hur nöjd kan nÄn bli över sÄnt hÀr?
#jagbörjarnogbligammal
 
Nehe. Nu stÄr Middag pÄ schemat & fortsÀtta projekt "blekning av mitt hÄr"
Puss o kram! 
 

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: