Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Bättre!

Kategori: Allmänt

 
Nu kan jag ju iaf fira midsommar utan att folk glor ögona ur sig.(förhoppningsvis) Tack Fia! Idag blir det packa o fara ner till Jimpa & Lin. Imorn blir det midsommar på Stommen. Det blir lajbans! 
 
Puss o kram.
(jag mår egentligen jättedåligt över en död fågel på min terrass men det orkar jag inte skriva om. 😩
Vi måste nog ut o begrava den. Inte bara plus att ha fina stora fönster... 😔 Vi har på riktigt sorg)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: