Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Trött av beachen

Kategori: Allmänt

Tja Tja bloggen!
Heeelt slut efter alla "jaga Amy på stranden, hon äter snäckor & fimpar o rullar sig i sanden" dagar. Men såklart underbart skönt med detta väder! 🌞
Bott hos svärmor hela helgen med o haft fantastiskt trevligt. Ätit o druckit gott o såklart Beach-häng vid havet i dagarna 2 . Kalaset för Amy i lördags blev oxå lyckat så kan inte vara annat än trött men lycklig! 
Nicklas drog hem idag för att jobba i 3 dagar o i helgen ser vi fram emot häng med bästa Jimpa o Lin! 
Nu ska jag fortsätta mitt hängmatte-häng.
Hej hopp. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: