Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Ny favvoplats

Kategori: Allmänt

Blev sur förut & drog till ett "balkongen jämte sovrummet" krypin. Där vi ALDRIG är. Kvällssol upptäckte jag fanns här. (!!!) Och jugoslaver (eller vilket språk de nu talar) i balkongen 2 trappor ner mitt emot mig. Plus en trappa ner 'bakom' under mig. Plus i balkongen jämte första balkongen jag nu nämde. Låter kanske hyreslägenhets- trashigt men. Jag finner det betryggande. De skämtar, garvar o har gemenskap där under mig. Härs o tvärs fram o tillbaks balkongerna under mig. Bara för att dom talar samma språk? Eller må hända de alla jobbar på bygget här bredvid? O får hyra billigt? För det känns typ som kollektiv? Jag vet inte o jag blir inte förvånad om de bland annat  pratar om mig där under på sitt språk där jag spelar oberörd o hänger tvätt eller sitter o smuttar vitt vin. Men. Jag mår bra här. Ett nytt favvoställe. Och det känns som det är mitt. Bara mitt. 😊
 
 
Tur vi har fixat insynsskydd så de inte kan SE mig se mig. 😄 Hehe.
Puss o kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: