Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

"Fuck you-tå"

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag är heeeelt slut idag & kommer inte göra många knop kan jag säga. Helt slutat amma denna vecka. Avvänjningen tog en vecka! Jag trodde den skulle ta en månad. Vatten på natten & välling på morgonen får hon. O accepterar! Underbart skönt.
 
Igår blev det storshopping! O sen en tripp till underbara Åsa med busgrabbarna på landet. 
 
 
Bodde hos svärmor (som btw KROCKADE iförrgår! Drama på hög nivå men hon är ok)  hela helgen & var på Visko i Skene o köpte ballerinaskor med tillhörande strumpor som jag & mamma fick ett garvanfall deluxe på igår. 
 
Jag pyntade min "fuckyoutå"
#såååååtråkighumor
#bararoligtnärmanärövertrött 
 
Imorn ska jag o lullskruttan åka tåg o sen hämta Lilleman o ha riktigt familjemys! ❤❤❤
 
Puss o kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: