Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Träna

Kategori: Allmänt

Hej
Jag vill verkligen inte vara nån hypokondriker men jag tror trots allt jag behöver en penicillin kur för min förkylning som aldrig går över. Bra på dagen o på kvällen låter det piiip piiiip när jag andas. 😭O jag som vill TRÄNA! 
Körde lite bara så där på låtsas några övningar idag ändå o bannemej om jag inte börjar se lite resultat!! 😁
 
Har ringat in lite förbättringsområden som ni kan se.
-magen
-midjan (den är nu obefintlig)
-gäddhänget
-tuttarna bak på ryggen
-hållningen (svårt att ringa in)
Aset (uttalas ääset) behöver jag knappt träna alls. Min stump är så jädrans het alltid 😏
 
Lille bebisen skötte sig utmärkt på badet idag! Först livrädd sen ägde hon. Skönt!
 
Kram kram!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: