Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

The present

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag har en kusin som bloggar. Eller hon BRUKADE blogga, just nu suger hon fett. På att blogga alltså ;)
Hur som, hon har bara en sketen låt på sin blogg på sitt senste inlägg och det har varit där de tjugoelfte senaste gångerna jag har kollat hennes sida. (!!!PIIIK!!!)
För första gången IDAG lyssnade jag iaf på låten i fråga. O herreguuuuud vilken fin låt! Nog bland de finaste jag hört. Jag blev som förstenad och kan inte sluta lyssna. Hör här:
 
 
 
 
 
Idag njuter jag av rödvin och firar att jag har 2 fina barn, en fin karl och precis rott i hamn ett lägenhetskontrakt :) 
Hittat ett fint ordsspråk med. Nog det finaste ordspråk jag läst. The Present.. fattar ni!? :D :D
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: