Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Nirvana!

Kategori: Allmänt

Garvar fortfarande åt gårdagen när vi ska sova.
 
Amy ligger mellan oss (som vanligt) Och det är KOLSVART i rummet, Nicklas har precis släckt. Vi är inne i en diskussion om bussar och barnvagnar (oerhört intressant) jag har precis tagit fram tutten för jag ska amma bebis till sömns då det plötsligt börjar klia i mina ögon o jag kliar o kliar o kliar och ni vet hur man ibland får synvillor när man kliar? Så SER två vita blommor som växer och blandas ihop med varandra och sen exploderar allt i ett enda stort vitt ljus så¨mitt i vår buss diskussion kläcker jag ur mig : WÖÖUUW! JAG ÄR I NIRVANA!
Nicklas bara: Va? Nu? är du hög eller?
Jag börjar ju fatta hur allt måste ha "sett" ut från hans sida av mörkret så jag börjar ju asgarva (med tutten hängandes ut oxå) tillslut tänder han lampan. Vilken syn. Båda stirrar på mig som WHAT?
varav jag garvar ytterligare lite till och sen ammar jag o sen somnar vi.
 
Helt normal kväll.
 
Snart ska jag till läkarn o kolla om det är 100 virus som hoppar på mig hela tiden eller nåt annat.
 
Jag har varit såååå duktig idag o grejjat som attan med massa grejer inför flytten. Fsk platser, Uppsägningar av ditten och datten och sånt.
 
KRAM PÅ ER!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: