Supermissjess

Här kan du följa mig i mitt oerhört flashiga liv! Jag reser runt jorden och handlar bara de senaste inom mode och märkes... nej, jag driver. Följ med på en alldaglig resa genom vardagspussel, kärlek, toppar och dalar! Lite själsliga funderingar ibland, lite roligt ibland och lite boring o meningslöst ibland. Men jag älskar det för det är... Mitt Liv.

Meniers sjukdom

Kategori: Allmänt

Jag tror jag har nåt som heter meniers sjukdom. Seriöst! Det knäpper i mitt öra och jag fick ett asjobbigt yrsel/illamående- blev vit i hela ansiktet o trodde jag skulle spy anfall efter en fjuttig promenad! Blev livrädd o tvungen att lägga mig ner.
Och har haft såna anfall förut förra året på jobbet. 2 st. En gick jag hem utav men båda var jag gravid när dom kom så trodde det berodde på graviditeten.
Men nu läste jag om den här sjukdomen. Och upptäckt att jag HAR nedsatt hörsel o brus i vänsterörat.
Måste vara den.Fyyy! 
 
Stackars stackars mig!!!
 
/hypon. fast med en riktig sjukdom nu..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: